Taking your advice

Efter en timmes snoozande snubblande jag ur sängen och in i dagen, och den kunde inte börja bättre. Strax efter nio kommer Johanna, och sen tillbringar vi hela förmiddagen på min balkong med massa kaffe i solen. Sen fick vi den eminenta idéen att åka och bada, så sen låg vi på en strand resten av eftermiddagen. Åkte tillbaka till mig, och spenatsoppa tillagades och åts. Timmarna bara flög iväg, och planer smiddes, historier berättades, vatten sprutades nästan ut över halva köket, solbrännor uppkom, tankar utbyttes. Kan det bli härligare?

Drygt en timme efter att Johanna åkt fick jag ytterligare ett besök, ett av en lite annan natur. Nu i efterhand så kan jag känna att det var vad jag behövde; lite djuriskt okomplicerat sex. Inget tjafs. Bara bra, och nu är jag helt slut efter en dag i solen och en kväll i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0