There's no need to complicate

Tips till er alla som då och då drar på er joggingskorna och drar en vända: Gör det inte när du
a) inte har ätit på ungefär en vecka. (om man bortser från en bit Gustav-mat och lite risotto.)
b) solen har gått ned, och det inte finns lampor i skogen. Vilket det inte brukar finnas.
c) ja, du ska ju helst inte göra det om du är sjuk, eller har skoskav eller något sådant heller.

Men, det blev ändå cirkus 3.5 km på 23 minuter, och det måste jag säga är helt okej. Nu mår jag ju fruktansvärt illa och känner mig yr i huvudet, men vad gör man inte? Det är bara tio dagar kvar, sen är det dags!

Som synes har jag kommit in i en anda att rada upp saker i a, b, c-stil och jag ser det som ett sätt att förenkla saker och ting. Inte för att de är så komplicerade, men...det ser trevligt ut.

Nej, duscha, plugga, äta något, och sen drömma om en platt underbar stad ungefär 60 mil söderut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0