This is the year

Trots den underliga början på dagen, utvecklades den till att bli en riktigt go sådan. Iklädd en kort lite kjol och linne gick jag och Isha till Candela och åt glass, i sommarvärmen. Satt där en bra stund, sen hem till mig. Käkade lite mat, och sen började jag prova kläder. Ett helt företag det där, att matcha bh och skor och allt, så det funkar. Särskilt nu, när allt sitter annorlunda. (Minus 25 kilo gör liksom en del.)
Hursomhelst det hela utvecklades till en fotosession av rang, och jag har pose:at sönder mig. Har ont i kinderna och ömmande fötter, men hey, vilka bilder! Jag känner mig snygg värre.


Smakprov: (And don't mind bröst-vecket)




Pose:


Yeah:


Lite mer konstnärlig:


Ja, vi tog hundra bilder, så jag kan ju omöjligt lägga upp alla. Men det var roligt, och nu är jag trött, jag har skrattat så jag har ont i magen. Deckare, choklad, och säng, det ska det bli nu.
Men, en sista bild, på mig och min all time babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0