You are my sweetest darling

Ganska så nyss avslutade jag nattens samtal med en viss person. Det var...intressant. Härligt, trevligt, pirrigt, underhållande, känslosamt. Eftersom jag har lektion klockan åtta tyckte jag inte att det var så stor idé att en försöka sova, fast nu vet jag inte. Är väl kanske inte helsmart att försöka göra prov när man inte sovit på hela natten?
Morgonpasset är på, och jag har precis läst morgontidningen. Det är en trevlig vana måste jag säga. Fast det är, jag vet inte, tredje natten den här veckan som jag fortfarande är vaken när den dunsar ned på mattan. Jag måste ta tag i det där med vettiga rutiner.
Nu är det sol ute. Jag är alltmer lockad av att krypa ned bland mina kuddar och dra täcket över mig och sova. Vad är en futtig franskalektion?

Kommentarer
Postat av: ruphus

Ja början av den var bra i alla fall! :)

2008-05-22 @ 14:13:00
URL: http://therealruphus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0