You better run run run

Jag ber om balans. Harmoni. Lugn.
Jag önskar mig fokusering. Motivation. Inspiration.
Jag kräver syre. Värme. Kärlek.

Inget är riktigt som det borde vara. Jag sover på dagen, jobbar på kvällen, äter på nätterna. Ibland kan jag andas, konstant mår jag illa. Planen för inatt är att börja med att städa iordning lite, plugga (Isha kommer hir och förhör mig) och sen göra om min vägg till en gigantisk anslagstavla. Jag har en tanke att jag genom att sätta upp lappar på väggen kan konkretisera mina tankar kring min 10-sidiga uppsats som ska skrivas, typ nu. Strukturera lite. Låter som en bra plan, don't you think?

Egentligen skulle jag nog göra något liknande över mitt liv. Papper med text på väggen, en karta över hur allt hänger ihop, vad som är viktigt, vad som behövs. Är det ens möjligt? Kanske försvinner klumpen i magen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0