Until you feel at home

Intensiva dagar, allt tycks hända. Mitt i vardagen är det aldrig riktigt vardag ändå, och ingen vecka är den andra lik. Att hålla sig vit är ungefär lika lätt som att inte bli blöt i duschen; sådär va. Men ikväll är det rejvkalas, något gammalt bryggeri i Kivik. Det kommer bli en resa som heter duga, det känner jag på mig.

Igår bakade vi muffins, och sen kom Jamin över. Tydligen slutade det med att han sov här, det märkte jag imorse när han kom och sa hejdå. Så går det när man tvärsomnar efter två och en halv spliff. Har en känsla av att Grisen sovit hos honom hela natten, 'vaktat'.

Nästa vecka ska jag börja provträna på ett gym, och sen är det ju körer och franskan och fikor och tvätt och katt och mat och vänner och fest. Mitt i allt reserverar jag tid till bara mig, åh vad jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0