Mjukporr eller ekotrippande?

Jag skulle kunna be om ursäkt för den kassa uppdateringen, men jag pallar inte det. Så vi fortsätter som om inget hänt. Förutom det att massor har ju hänt, och jag vet faktiskt inte var jag skulle börja.
Det finns lite olika vinklar att angripa saken ifrån. Men på det ena eller andra sätter så gör censuren att det inte blir mycket kvar. Jag menar, det är ingen idé att skriva om något drogrelaterat. Sen vill jag inte att den lilla värdigheten som finns kvar i den här bloggen ska försvinna genom att göra det till en mjukporrsnovell. Eller hårdporr, för del delen.
Sen är det allt det där gnälliga, och det orkar vi inte med.
Till sist har vi det gulliga puttinuttiga, jagärsålyckligattjagnästansprängs.

Förmodligen blir det väl en blandning av allt, kan tänkas.
Så, låt den stora uppdateringen börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0