You're mine

Det känns som slöseri med energi att irritera mig på att jag räknar timmar tills D. kommer hem. (Nu är det mindre än tio) Då ska jag stå där på perrongen, läskigt snygg, eller lagom snygg kanske funderar bättre 06.20 en måndagsmorgon. Stå där ska jag göra ialla fall, och hemma ska jag ha förberett frukosten, med mitt nybakade bröd och apelsinjuice och te och skivad paprika och tända ljus.
Sen ska vi gå och lägga oss, och äntligen ska jag få somna in i hans armar igen.

Imorgon kväll är det helande ljudcrikel i fullmånens sken, och även då ska jag vara läskigt snygg, av helt andra anledningar, som egentligen är så löjliga att jag inte ens kan skriva ned dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0