Still June!

(Nu, långt om länge, börjar det klia i bloggfingrarna igen. Ser man på.)

Idag gav mig själv ledigt. Eller inte ledigt i egentlig bemärkelse, men jag ställde in två möten för att verkligen kunna plugga. Nu är klockan cirka 12.40. Jag har varit vaken sedan cirka 08.30. Hur mycket har jag pluggat?

Helt rätt svar. Inget alls. Istället har jag gosat, ätit frukost, hängt på facebook, haft jobbsamtal, svarat på mejl, bokat tågbiljetter, diskad, borstat håret och läst bloggar.

Sen så är det så himla härligt väder. (20 grader, sol och varma vindar) Så just nu är planen att ordna en pastasallad, packa med sig katt, böcker, filt och mat ut på gården och chilla där. Hur mycket kommer jag få pluggat då?

Precis, inte mycket alls förmodligen.

Och sen vill jag baka bröd. Och sortera tvätt. Och egentligen vill jag träna också. Och titta på film. Och ta ett bad. Och laga någon spännande middag som involverar potatis, fetaost och kanske palsternacka.

Det ska bli spännande att se hur mycket pluggande det faktiskt blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0