See how they run

Det är det här med att känna att man vill skriva
och har saker att skriva om
för det händer så sjukt mycket i mitt liv
så jag kan inte skylla på brist på uppslag
Men när man finner sig i positionen då man faktiskt
måste
censurera
för vissa saker är det inte bra om vissa vet
och vissa händelser ska man nog hålla för sig själv och
de närmaste
Så när man sitter här och vill kommunicera
inspirera, reflektera
men finner sig munkavlad av samhället
människor
det trånga medvetandet

Höj det, höj det,
upp till kamp!

Kommentarer
Postat av: ida

haha det var ju skönt att höra. mina katter är värre än någonsin. jag vet inte var det gick fel :( men how i love them.

2009-02-03 @ 13:47:23
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0