That's what you do

Idag har jag en underlig hjärtklappning och en klump i halsen.
Kan inte för mitt liv komma på varför.
Resfeber känns närmast, men det verkar ändå inte rätt. Jag känner mig avslappnad inför att åka, jag vet vart jag ska och ungefär vad jag ska göra. Ska börja packa idag så att jag känner att jag har koll. Och att hänga i Borås/Göteborg några dagar är ju verkligen ingen big deal.

Nä.

Min kropp försöker säga något till mig och jag förstår inte vad.

Annars; Kör ikväll. Numera medlem på SATS. Ska vara Levande Bok 8 februari. Har ett meditationsprojekt som jag arbeter med. Har fortfarande inte hört något från skolan. Fester, middagar, ljudcirklar, vänner. Provat ut mina glasögon men inte beställt än. Nya hyllor i köket och fortfarande en galen katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0