Det där med teknik

Och nu vägrar min telefon fungera normalt. Igen.
Jag inser nu hur lyckligt lottad jag varit alla andra år, med mina andra mobiltelefoner. De har fungerat helt felfritt, ja, i två-tre år. Sen kanske de har börjat krångla, och då har jag köpt en ny. Inget mer med det. Men nu är det första gången en helt ny telefon krånglar som as. Den har redan varit på lagning en gång, och nu verkar det ju som det blir en gång till.
Grr.

Gillar det inte.

Och dessutom är jag trött på min dator. Så sjukt trött. Vill ta en paus från den, men när allt jobb och all skola sköts genom den är det svårt.

Ge mig en vecka helt utan teknik, tack.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, tack för upplysningarna söta du! : )

2009-09-22 @ 09:35:30
URL: http://johannabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0