Dripp dropp

Okej, den här mystiska febern verkade vara inledningen på en ännu mer mystisk förkylning. För nu har jag ingen feber. Inte ont i halsen. Inte överdrivet snorig. Men likförbannat är jag förkyld. Det är något med lederna som liksom ömmar, och hela huvudet är fullt av bomull. Inte bokstavligt talat dårå.

Den här veckan är, hör och häpna, ganska lugn. Ett par inplanerade möten, men i övrigt så kan jag faktiskt vila väldigt mycket utan att få dåligt samvete. Tänkte försöka passa på att träffa lite fika-vänner, för sen är resten av månaden helt tjock.

Nä, nu ska jag passa på att njuta av att vara ensam hemma, innan han kommer hem och vi åker till IKEA och leker nyförälskat par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0