Gummibandseffekten

Det regnar ute.
Helt sjukt. Det har varit så soligt och ljus i över två veckor att det var lite av en chock att vakna till det här. Sen vill jag inte lägga några värderingar i det, mest bara konstatera att det kändes ovant.

Idag har jag en förkylningsdag. Hoppas det gör mig frisk.

Önskar mig massa böcker, om ayurveda och chakrahealing och meditationstekniken. Men med tanke på hur många böcker som finns här hemma i den genren som jag fortfarande inte läst så har jag bestämt mig att jag måste läsa alla dem, innan jag köper nya. Ja, allt frid och fröjd.

Förutom att Daniel då och då köper på sig en hög nya spännande titlar, som Creative meditations and visualitations, och han har läst ännu färre av de böcker vi redan har.

Inte helt rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0