Med fast mark under fötterna igen

Så, äntligen tillbaka i Malmö och sommaren efter en långhelg i Norrland. Okejdå, Skövde, men det var ju förbannat kallt hela tiden och jag höll på att frysa ihjäl. Som alltid när man är på resande fot och särskilt när Miljöpartiets kongress ingår blir dagarna långa och intensiva. En del upp och ner, men till sist måste jag ändå säga att jag är väldigt nöjd med hur det blev. Inte så mycket på den politiska sidan, men massa trevliga personliga upplevelser. Därför tänker jag inte ens försöka ge mig på och sammanfatta helgen mer än så.

Nu har jag ett par dagars andningshål hemma och imorgon åker jag till Göteborg för släktkalas, syjunta med mormor och Nathalies vernissage. Har bokat alla biljetter och det känns skönt. Kommer bli en fin tid tänker jag mig. Har bokat alla biljetter fram och tillbaka, ska bara packa om väskan.

Utöver resandet har jag tre stora områden att ta tag i; skola, träning och vänner. Har blivit lite av det på sista tiden. Men så fort det blir vardag igen är det prio ett, två och tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0