Dagens

DAGENS VILL HA: massor av grejor från BodyShop
DAGENS KLÄDSEL: tajts, tunika och raggsockor
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: någon slags tofs
DAGENS HÄNDELSE: jag gjorde egen chokladmousse för första gången. Mums!
DAGENS LÅT: 'ni är inte vackrast i världen' med Emil Jensen
DAGENS PLANER: tvätta, städa, jobba, laga mat, ringa samtal, umgås med mannen
DAGENS SAKNAD: den uteblivna middagsgästen
DAGENS DUMMASTE: att det är mörkt ute typ klockan fem, och nu när klockan strax är åtta tycker jag på fullaste allvar att dagen är slut och det är dags att gå och lägga sig.
DAGENS SJUKA: träningvärk!
DAGENS DROG: förmodligen socker. Och te.
DAGENS ROLIGASTE: när Malin ringer och undrar om jag vill följa med henne och Vide på babysim på lördag. Klart att jag vill!
DAGENS FAVORIT: Grisen, alltid.
DAGENS KÖP: inget. Men Daniel köpte bomull, ägg och saft.
DAGENS HUMÖR: ömsom energisk och nervös.
DAGENS ORD: rektor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0