Lista

Bara för att liksom.

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Daniel, vid frukost- respektive lunchbordet, alltså i köket.
3. Hur lång är du? Någonstans mellan 160 cm och 162 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Inte en vanlig svensson längre, på Doc Lounge
5. Vem ringde du senast? Syokonsulenten på Hermods
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Klara; 'Svettas och skaka rumpa ikväll? Lite paus från tyger och färg.'
7. Vad är dagens planer? Att plugga någon timme eller två, laga middag, sticka och träna, dricka te och samtala.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. Ringa helst.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är inte tillsammans, har inte varit sen jag föddes. Känner inte min pappa alls.
10. När såg du senast din mamma? Relativt nyss, den 3 oktober.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 08.02
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen är en het kandidat.
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga folktäta platser med människor som går jättesakta.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 31 och har företag, hus, barn och massa djur. Dessutom har jag blivit jätteduktig på något.
17. Vad skrämde dig som barn? Saker under vatten, som undersidan på båtar och bryggor.
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Om det är varmt sover jag gärna naken, är annars pyjamasfantast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? I hela sängen? Sex. Men jag sover bara med en, ibland två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja, oftast.
27. Vilken är din favoritglass? Mycket choklad!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa gård och rusta upp.
29. Tycker du om kinamat? Mums!
30. Tycker du om kaffe? Ja, absolut. Dricker inte så mycket bara.
31. Vad dricker du till frukost? Te, ibland juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Helst höger, och på vänster sida av sängen.
33. Kan du spela poker? Nja.
34. Tycker du om att mysa? Såklart.
35. Är du en beroendemänniska? Jo, fast inte så värst.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ett par stycken.
37. Vill du ha barn? Flera!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Ibland franska, vid behov.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på. Helst hav, om det ska badas. Ska man simma så är ju pool lättare, motionsmässigt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu, body shop produkter. Annars mat, och upplevelser.
42. Äger du dyra smycken? Njo. Ett.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En gaffel spaghetti med tomatsås.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga, fast på olika sätt.
45. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på min fotled från när jag var fyra.
46. Vad har du för ringsignal? Någon som fanns på telefonen.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, några.
48. Flirtar du mycket? Jovars.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? I min förra lägenhet, precis innan utgång.
50. Kan du byta olja på bilen? Det kan jag nog. Kan iaf kolla oljan.
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
52. Vilken var den senaste bok du läste? En bok av Hitlers sekreterare.
54. Läser du dagstidningen? Ja, Sydsvenskan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men på SPRÅK
56. Dansar du i bilen? Det händer.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar gällande marknadsföring
59. När var du i kyrkan senast? Oj. I julas?
60. Vad ska du göra nu? Kolla mejl, läsa bloggar, plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0